BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 27, 2017

:therobekkk raya 2017: Raya yang seterusssnya

Hari Ketiga 26 June 2017
breakfast depan bilik wehuuuuu
mirza kalau makanan western memang suka
cer ko bagi nasi lemak ke, roti canai ke muncung je muka


makan kenyang jenyang tau
kite nak p jalan jauh nie hahaha


haishhh anak banyak beg pun banyak nak kene bawa


awak nampak biru arini

pergi ke rumah mertua dulu yea


tidolah dik supaya kamu segar nanti di rumah orang


elok sampai je depan rumah orang dier dah terjaga


rumah besan mentua kite...dier buat open houseee
eh elok pulak Mardhiah duduk dengan biras aku
makan dah kenyang, sembang pun sudah sembang


si Marissa nie mata dah layu ...

makanya jom lah kita balik ke bilik kite
anak anak semuanya dah layu nak tido 
anak anak aku nie memang jenis tido petang
jomlah kite balik hotel bagi depa tido dulu
dah segar kang kite p jenjalan pulak

maaflah malam takde gambar sebab dah malas nak ambik gambar

nextt day Hari Keempat, 27 June 2017
husband pagi -pagi lagi dah bawa Mirza dan Marissa 
sarapan dan mandi kolam terusssss


Mardhiah tak boleh mandi kolam ye ader klorin tau
so Mardhiah duduk dengan mama dalam bilik nie
teman mama packing baju bajan...


bye bye terengganu..ecewahhh


kakak ambik tempat dier 
mehla duduk dengan mama huhuhu
ok setel sudah cerita raya puasa kite yeayyyyy
nexttt entry therobekkk raya haji pulak haha

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...