BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 25, 2017

:sekali sekala boleh la kan:

kalau datang ke sini wajib anak anak aku main benda nie
sekali sekala oklah kan, kalau selalu rabak poket mak nak
 tapi kalau tiap minggu ke sini agaknya depa pun bosan jugak
 dah takmo main....silap haribulan depa jeling pun taknak 


Marissa suka tapi tak reti nak handle benda ni
maka terpaksalah abang bawa adik adiknya


sorang depan sorang belakang
tapi yang depan tue kene tengok jugak bukan boleh percaya tu
silap masa nanti dier terjun je gitu bahayaaaa


adik takmo naik dah..adik dah bosan
yang tak pernah bosan si Mirza dan Marissa nie


tapi paling win Mirza lah semua benda dier nak naik
adik adik seme dah surrender..dah takmo dah
dier naakkkkkkkk jugakkkkk
layankan jelah selagi boleh kan
nanti dier dah besar, dah matang dah takmo naik dah

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...