BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 12, 2017

:pokok gantung dibelit ular:

dulu dulu sebelum bersalin ader beli dua pokok gantung ni
nama tak tahu tapi aku beli jugak
masa tue mengidam sangat nak bercucuk tanam
 tak padan dengan perut dah memboyot
selain dari bercucuk tanam gian nak mendeko rumah


orang kata kalau rajin anak lelaki
kalau masa peknen malas anak perempuan
orang kata jelah takde lah betul sangat pun haha
sebab aku bersalinkan Mardhiah

masa beli memang pokok nie dah begini 
aku memang suka beli pokok yang dah rimbun begini
dasar pemalas dan tak sabar nak menunggu 
nak senang je ...tahu tahu tahu pokoknya dah rimbun kan

tapi sayang...pokok yang berbunga merah nie dah mati
bukan sebab mati aku tak jaga tau
mati sebab dek kene lilit dengan ular...
ular lilit pokok tue bahagian dalam untuk salin kulit
lepas tue terus mati pokok tue huhuhu sian dier
nasiblah tak nampak ular..nampak kulit dier je kat situ 

bila tahu pasal ular lagilah seriau kan
sebab pokok nie aku gantung bawah ekon di sliding door
nasibla tak nampak ular tue pergi ke mana huhu
lepas tue terus tabur belerang keliling umah huhu

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...