BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 16, 2017

:Mardhiah dah sunat:

Mardhiah dah selamat di sunatkan pada 30 August yang lepas
buat di mana? aku buat di Klinik Fauziah Bukit Changgang
sama klinik sama doctor masa Marissa dulu


sebenarnya tak rancang pun nak sunat haritu 
sebabnya haritu aku cuti pergi buat 
dan renew passport anak beranak phewww
 makanya masa senggang sementara nak tunggu passport siap
aku plan nak sunatkan Mardhiah lah sekali
kebetulan masa col tue doctornya ada dan boleh datang terus
dan kebetulan pulak masa sampai tue takde orang
alhamdulillah sangatlah cepat urusan tue

seperti biasa sekejapppp je procedure sunat tue
tak sampai 5 minit kot dah siap 
Mardhiah pun takde menangis
alhamdulillah Mardhiah dah sunat

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...