BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 5, 2017

:Kijalena Beach BnB Day 3:


hari ketiga dan hari terakhir lah sepatutnya kan

bangun pagi je dah pesan siap siap kat
anak anak tak boleh mandi kolam pagi nie yeeee
sebab kita dah nak balik dah


breakfast pagi ni yummy sekali
nasi lemak berlaukkan ikan aya
sana susah nak jumpa nasi lemak lauk ikan bilis



seperti biasa makanan di hidang di atas meja



kuih miuh juga ader dihidang
bagi aku makanan nie dah cukup banyak untuk kitaorg



adik muka masam sebab nak tido



masa nie pipi Mardhiah dah mula naik ruam
aku ingatkan ruam panas rupanya eczema huhu

lepas makan abah bincang dengan aku takmo balik arini
katanya mesti jem teruk sebab esok dah mula sekolah
abah nak stay lagi sehari kat sini esok baru balik
so abah tanya aku sokay tak?
memandangkan esoknya memang aku cuti so aku okay je

dan aku bincang dengan owner Kijalena nie
boleh tambah satu malam lagi tak untuk bilik2 kitaorang ni
kebetulan takde sesiapa booking so boleh la
akhirnya percutian 3 hari 2 malam kitaorang
bertambah menjadi 4 hari 3 malam
bila mertua aiii dengar seronoklah dier



bersiap siap nak ke rumah mertua ni
nak amik mertua dan nak pergi jenjalan



hubby pun senyum je dapat stay lama kat kampung
seronok dapat lepak atas pondok nie..nampak laut, angin pun kuat

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...