BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 21, 2017

:lupa tentang dia:

bukan lupa cuma busy je 
sebab tue tak banyak post tentang Marissa
sepatutnya Marissa ni anak bongsu kami
tapi Allah bagi rezeki lagi seorang anak iaitu Mardhiah
yelah kita merancang Allah jua yang menentukannya

makanya ini lah anak no dua saya


kakak Marissa
kadang penyayang dengan adik
kadang ambil kesempatan pun ye jugak


ini gambar masa dalam pantang
konon nak menjaga adik lah tue
padahal nak menghimpit mama, anak manjalah katakan


rocker adik nie kalau adik tak baring di situ
Marissa yang pergi baring kat situ
kalau tak bagi merajuk pastu cakap kakak nak jugak 
ok fineeee kakak naiklah ...kongsi dengan adik


dengan abang kadang ok
tapi kebanyakannya bergaduh jeeeee
ader je yang tak kene bila mereka berdua bersama 


tue basikal hadiah besday yang ke 3 tahun dari aku
Marissa ader tiga jenis basikal 
tapi sampai sekarang tak pandai naik basikal huhu


ini bersiap nak pergi kedai dengan mak uda
Marissa nie rapat dengan uda nya
nanti uda dah kawen tak dapatlah nak naik moto lagi


abang buat lukisan dier pun sibuk nak melukis jugak
layankan jelah anak manja nie


suka makan nasi impit kosong
pada aku tak sedap pun
tapi pada dier dah sedappp sangat 
makan pun sampai bertambah tambah


suka meliuk lentuk badan tue kalau bergambar
konon MANJA lah padahal memang manja pun


jangan tak tahu walaupun tahun depan saya 4 tahun
tapi saya masih gigih minum susu dari botol
 bukan senang nak buang botol tue
sama je masa nak putus susu ibu begitulah 


kalau bergambar suka buat muka gitu
mana entah dier belajar


teman mama pergi sports day abang Mirza


baru baru nie sibuklah nak pakai tudung
nak pakai tudung pun style shawl
mana lah mak kamu reti nak
mak reti pakai tudung bawal je hahahaha
nasib la ader bokitta, sarung ke dia terus senyum mukanya

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...