BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, June 14, 2017

:anugerah ALLAH:

Nama diberi Nur Uzma Mardhiah
lahirnya di Hospital Seremban pada 22 November 2016
berat semasa lahir 3.29kg (sama berat macam Marissa)



alhamdulillah kali nie bersalin normal jugak
walaupun sedih sebab time nak beranak tue laki takde di sisi
hari sebelum sakit tue laki balik semula ke Q sebab cuti dah habis
tapi takpelah sebab Allah dah beri kemudahan pada aku
sakit tak lama dan terus beranak...beranak kali ni pun senang Alhamdulillah
elok je lepas beranak terus laki sampai sini semula



yeay Marissa dah jadi kakak
sejak jadi kakak perangainya MasyaAllah lagi memeningkan

ok done..next update pulak hahahahaha

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...