BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, January 28, 2016

:2nd birthday Marissa:

disebabkan laki balik sana awal 
maka aku plan kite sambutlah awal sikit birthday marissa
kesian pulak pada marissa sebabnya
tahun lepas time 1st birthday papa dah pergi sana
so kali nie kalau boleh nak papa ader jugakla 


muka happy dapat kek
(abaikan latar belakang yang bersepah tue)


semua happy kecuali Mirza
tak tahulah sebab ape (jeles kot bahaha)


beria nak tiup lilin tapi tak padam padam jugak


meh mama tolong marissa tiupkan lilin
papa kaver dagu anaknya takut kene lilin


mirza masih masam muka di situ hehehe
papelah mirza janji adik awak hepi


nampak nau muka mirza menjeles
huishhh dengan adik pun nak jeles..dah besar kottt


menu utama malam tue kambing bbq


selain kambing ader ayam bbq jugak
mak masak nasi goreng...pastu goreng kopok
kakak ipar bawakan brownies


adik bongsu tengah bakar daging kambing 
takde panggil sesape pun 
buat makan-makan family kami je
itu pun dah cukup meriah
alhamdulillah lah plan berjalan dengan lancar
walaupun malam tue hujan diluar

Tuesday, January 26, 2016

:happy 2nd birthday:


23 Januari 2014
sudah dua tahun marissa ..sekejap je kamu dah besar
semoga kamu menjadi anak yang pintar
berbakti pada orang tua dan menjadi anak yang solehah

Ya Allah....jadikanlah anakku sebagai "pandangan mataku"
yang selalu membahagiakan saat kesedihan datang...
dan yang mengingatkanku saat di uji kenikmatan, serta 
jadikanlah ia orang yang kau pilih untuk menabur kebaikan
amin......

Thursday, January 7, 2016

:hello 2016:

hola hola holaaaaa
selamat tahun baru 2016
ape azam tahun baru korang?
alhamdulillah banyak azam tahun lepas dah tercapai
tahun nie mulakan dengan azam baru pulak
chaiyok chaiyok korang


alhamdulillah setahun sudah berada di perantauan
alhamdulillah jugak Allah permudahkan 
segala urusan suami di sana

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...