BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, October 26, 2016

:menunggu masa je ni:


alhamdulillah sudah genap 9 bulan arinie
maknanya aku dalam fasa menunggu hari je nie
tunggu masa dan ketikanya

alhamdulillah barang-barang baby dah complete
barang barang mak jugak dah complete
cuma nya tak pack je lagi barang nak di bawa ke hospital
kenapa tak pack? sebabnya malas hahahaha
malas memang alasan yang tak boleh diterima langsung

pregnancy kali nie rasa sekejap sangat sangat
tahu tahu eh dah nak bersalin dah
mungkin di sebabkan kali nie 
aku mengandung dan bersalin dalam tahun yang sama
tak macam mengandung yang sebelum sebelum nie
mengandung tahun nie, tahun depan baru bersalin

papepun aku berharap segala urusan bersalin nanti dipermudahkanlah
Insyaallah harap jugak masa tue suami aku dah balik ke sini

hurmm jika ini nukilan terakhir aku sebelum bersalin
harapnya korang semua maafkanlah segala salah dan silap aku
jika aku ader tersalah dalam berbicara..ataupun
dalam mencoret pape entry di sini
ampun dan maaf di pinta
dan doakanlah semoga semuanya dipermudahkan kali ini
mohon maaf awal awal tak salah kan
aku takut tak sempat je nanti tahu2 esok dah beranak

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...