BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, October 18, 2016

:2 days 1 night @ Lexis Hibiscus Part II:

budak budak nie dah nampak kolam
memang tak nak tunggu dah
terutama sekali mirza lah


marissa pulak kali nie jadi penakut
dulu masa di Grand Lexis berani je tak payah mama teman


menjerit je haaaa nak mama nak mama


abang cuba pujuk pun dier takmo jugak 


muka KETAT nak mama je hahahahaa


kedalaman kolam nie
mirza masuk berdiri takat leher je
nak lebih selamat pakailah pelampung yeeee



ok dah maghrib naik dulu ye anak2


pemandangan waktu malam 


boleh dengar deruan ombak walaupun bilik aku atas langit 


cantik sangat


muka merajuk hahahaha


layan movie dulu lepas dinner baru lah mandi semula
mirza dengan papa je yang turun mandi kolam


aku dengan marissa lepak dalam bilik je tengok tv
marissa tak mau mandi dah takut katanya
selamat lah mama boleh lepak lepak dalam bilik

2 comments:

nanonano said...

lawaaa gler weh view mlm

Maimun Razali said...

nanonano:haah mmg cantik na...rasa nyaman je lepak luar malam2

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...