BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, July 28, 2016

:six months:



jarang bercerita pasal adik baby
bukan tak excited tapi sebab takde masa huhu
sekejap je weyhhh sudah 6 bulan 
tak lama lagi tahu tahu dah bersalin Insyaallah
barang barang baby pun satu ape aku tak beli lagi
ingat nanti nak borong terus beli semua 
malas nak keluar banyak kali membeli tak larat
ermm fasa meloya dah takde dah alhamdulillah
fasa kuat makan je sekarang nie omaigood
sentiasa laparlah kiranya 
makan banyak cepat lapar
makan sikit lagilah cepat je lapar balik
bertabah jelah lepas nie kenelah pantang betul-betul

1 comments:

aeinna Musa said...

Dah masuk 6 bulan tu. Take care ye. Semoga diberi kekuatan dan kesihatan yang tiptop sepanjanh hamil sehinggalah saat bersalin

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...