BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, July 1, 2016

Selamat Hari Raya korang:

hmmm sekejap je dah nak raya
tinggal lagi 5 hari tau
so camner persiapan perayaan korang
aku nye persiapan raya tahun nie ala kadar je
macam tahun tahun lepas jugaklah

budak budak nie tak sabar nak beraya

duit raya dah tukar
kuih raya dah beli
baju raya sedondon dah beli
baju raya anak anak pun dah beli
kasut raya tak beli sebab dah ader hahaha
rumah takde beli pape sebab semua dah ader
pakai jelah yang ader tue sebab duk elok lagiiii

oklah korang di kesempatan ini aku nak mengucapkan
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin
ampun maaf dipinta jika ader tersalah bicara
terkasar bahasa, tersinggung ke perasaan korang 
minta maaf banyak banyak ikhlas dari hati aku
papepun aku hanyalah Hamba Allah 
yang baik datang dari NYA
yang buruk datang dari aku sendiri
assalamualaikum

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...