BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, June 7, 2016

:tahun kedua ramadan tanpa suami:


yaaa tahun nie tahun kedua berpuasa tanpa suami di sisi
perasaan tue takdelah sadis sangatkan 
(walau ader sedikit sedih) sikit jelah hahaha

kali nie puasa dalam keadaan pregnant 4 bulan
walau dah empat bulan pun tapi masih tak boleh nak telan macam macam
pastu takleh nak makan banyak banyak
makan nasi sikit dah rasa perut nie penuh
pastu takde dah nak makan buah ke kuih ke 
memang tak boleh masuk dah
kalau paksa jugak makan kang mulalah nak muntah 
itu masa bukak puasa
masa sahur pun samalah keadaannya gitu jugak
walau makan tak banyak tapi badan mengembang jugak hoho

mirza semalam berjaya puasa alhamdulillah
aku takde paksa paksa pun puasa penuh sehari 
tapi dah dier nak aku sokay jelah kan
petang semalam aku balik dier ok lagi masih berpuasa
pastu masa pukul 630 die dah merengek mintak nak bukak puasa awal
aku sabarkan jelah dier...menangis nangis jugaklah semalam
tak tahan mirza pergi cari nenek pulak
nenek pulak sabarkan dier sambil suruh dier istighfar
sudahnya berjaya jugak berpuasa penuh sehari
tapi itu semalam punya cerita hari nie tak tahulah ape pulak

oklah tak tahu dah nak coret ape lagi
selamat berpuasa untuk semua 

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...