BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, June 9, 2016

:air soda lemon mint with longan:


semalam tak tau nak buat ape so blogwalking jelah
sekali ternampak air nie
air soda lemon mint with longan
sekali tengok terus terasa rasa kat tekak nie 
terasa rasa tue macam mengidam lah jugak kot

search bahan bahan tengok takde lah susah pun 
pastu terus wasap adik aku mintak tolong belikan bahan-bahannya

satu botol air ais krim soda
segenggam daun pudina
2 tin buah longan
2 biji lemon

balik keje semalam lepas mandi and solat
terus masuk dapur buat air nie
aduhaiiiii sambil buat sambil tekak terasa rasa
nasiblah puasa kan kalau tak memang minum terus 

masa berbuka aku minum air panas dan kurma dulu
lepas tue baru aku minum air yang aku buat tue
lepas minum memang rasa lain. rasa segar dan nikmatnya
tak percaya korang try lah buat nanti yea
ok selamat mencuba 

*mirza kata air nie air ubat gigi (maybe sebab rasa pudina kot)
*gambar kredit pada tuan punya belog 

2 comments:

nanonano said...

hahha slalu terliur tgk air ni
tp tu la, trbayang rase ubat gigi tu.
cane la eh. haha
yg pasti aku xmkn longan tu
so klu nmpak kt psr mlm jual pon xkan beli walaupun tringinnn nk rasa.

adda syuhada said...

memang senang sgt resepinya... boleh la buat..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...