BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, May 18, 2016

:anak anak:

beginilah keadaan nya tiap tiap malam
main main main itu jelah kejenya


time elok berkawan baiklah berdua
time tak elok tue mulalah bergaduh
selalunya yang mulakan dulu si Marissa lah
ape abang main itu yang dier nak
kadang bukan dier nak main sangat pun 
lebih kepada saja nak menyakat abang nya tue
abang pulak tak boleh disakat 
pastu bile masing masing taknak beralah haa mulalah


macam malam tadi habis muka abang di cakar nya
bila aku marah....Marissa buat muka selamba je 
dah muka selamba menjawab pulak tue aisshhhh geram je
kadang tak tahan memang aku rotankan je tangan dier tu
sebab tue ader pepatah mengatakan
sayang anak rotan rotankan hahahaha daaaaaaaa

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...