BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, March 10, 2016

:taman kecik:


pokok menghijau je semuanya
sebenarnya minat jugak pokok jenis bunga bunga nie
tapi pokok berbunga nie alahai manja sangat
kene jaga kene belai baru lah menjadi dengan elok
kalau tak dijaga kang akhirnya mati jua pokok pokok tue
kalau pokok nan menghijau nie senang je nak menjaga nya
senang senang pun janganlah sampai tak siram langsung kan
nanti dari elok boleh tahan lama dah terus mati pokok tue
sebenarnya ader niat lagi ni nak menambah koleksi pokok nie
tapi aku adelah tak tahu nak beli pokok ape hehehe

2 comments:

nanonano said...

lawaaa, tambah sket lg yg bsr2 lg, yg penting kipas rainbow tu btl2 penyeri suasana, kehkeh

Maimun Razali said...

tambah ape na?kipas besar ke pokok yang besar hehehehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...