BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, February 17, 2016

:berjamu kencur pulak:

dulu- dulu aku memang makan jamu
tapi sejak peknen dan bersalinkan marissa 
memang aku elakkan jamu jamu nie
salah satu sebabnya aku menyusukan marissa
jamu nie kan panas takutla efek ke anak tue nanti
sebab tue aku tak makan jamu dah tapiiii



nie marissa pun dah masuk dua tahun dah besar sikit
so bolehla aku makan jamu semula 
selalu aku makan jamu mak dara tapiiiii
kali nie nak mencuba yang ini pulak
Jamu Kencur Gold
baca testimoni seme meletopsss
tapi tak tahulah menjadi ke tak pada aku bahahaha
papepun tengok keserasian badan masing masing kan

*baru makan sehari dah demam hukhukhuk

2 comments:

nanonano said...

tu diaaaa,
bru shari dh demam
power beteiii...
ni klu cik abg ade, mc smggu trus kot, ekekekek lariiiiii

Maimun Razali said...

nanonano:hamboiii na nak lari ke mana haaaaaaaaa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...