BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, January 28, 2016

:2nd birthday Marissa:

disebabkan laki balik sana awal 
maka aku plan kite sambutlah awal sikit birthday marissa
kesian pulak pada marissa sebabnya
tahun lepas time 1st birthday papa dah pergi sana
so kali nie kalau boleh nak papa ader jugakla 


muka happy dapat kek
(abaikan latar belakang yang bersepah tue)


semua happy kecuali Mirza
tak tahulah sebab ape (jeles kot bahaha)


beria nak tiup lilin tapi tak padam padam jugak


meh mama tolong marissa tiupkan lilin
papa kaver dagu anaknya takut kene lilin


mirza masih masam muka di situ hehehe
papelah mirza janji adik awak hepi


nampak nau muka mirza menjeles
huishhh dengan adik pun nak jeles..dah besar kottt


menu utama malam tue kambing bbq


selain kambing ader ayam bbq jugak
mak masak nasi goreng...pastu goreng kopok
kakak ipar bawakan brownies


adik bongsu tengah bakar daging kambing 
takde panggil sesape pun 
buat makan-makan family kami je
itu pun dah cukup meriah
alhamdulillah lah plan berjalan dengan lancar
walaupun malam tue hujan diluar

2 comments:

mamaelly said...

lain dah muka mirza

♥z@z@♥ said...

alah nantu jgn la sedih²..awak nie sama mcm girlfren awak suke majuk..hihi..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...