BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, November 16, 2015

:Swiss Garden Beach Resort Kuantan 4 :


disebabkan semalam anak anak tido awal
so awal pagi jugaklah depa bangun huhuhu
bangun bangun dah nak mandi kolam
rileks dulu yeeee kite sarapan lepas sarapan kite p mandi

sarapan suh incik somi tapau je pastu makan kat bilik
incik somi tapaukan nasi minyak n nasi dagang
sedap masakan orang kampung situ
memang kene dengan tekak aku

lepas sarapan terus ke kolam


masa nie baru pukul 8 lebih tapi ramai dah orang



suka mirza dapat bercuti



adik rest sekejap sebab kesejukan hahaha
aku tengok je last last baru turun ke kolam
nak turun awal awal malu sebab ramai orang




sejuk ye dik

kalau sejuk jom kite p panaskan badan



jom mandi lautttt pulak



takut adik sebab tak biasa



nak mandi tapi takut
nasib ader abang jadi kawan penenang

lepas mandi laut p mandi kolam pulak
untuk second round
dalam pukul 10.30 pg aku ajak depa naik bilik



after checkout



incik somi dengan famili nya

lepas checkout terus jenjalan cr mee calong
pusing sana pusing sini jumpa jugak mee calong

3 comments:

nanonano said...

takot ombak yer dik,
kne biasakan jjcm ktn lg pasni yer dik :p :p

juelee said...

ensemnya mirza.... mun ko posing macam majalah mangga kat tepi pool tu hahhahahhaha

♥z@z@♥ said...

encem nantu..smart

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...