BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, November 13, 2015

:Swiss Garden Beach Resort Kuantan 3:



siapkan depa berdua dulu
barulah senang aku nak bersiap



jom selfie hahaha
pakai simple je malas nak bersiap beria sangat



menunggu keluarga mentua



adik kene dukung
kalau tak jenuhla nak kejar dier



plan asal nak ke Tanjung Lumpur makan
tapi disebabkan ader hal tertentu tak jadi hurm
sedih aku malam tue tau huhuhu
redho jelah mun (nanti lain kali kite pergi pulak)



lambat menunggu makanan sampai
nasibla aku bawa buku n pensel utk anak2
takdelah depa buat perangai sangattt malam tue

makanan malam tue bese bese je tapi mahal
bagi aku mahal lah hahaha sebab xder menu istimewa pun
dahla mahal servis lambatttt nau
so disebabkan aku kecewa takde pun aku amik gambar makanan
lepas makan balik hotel berehat jaaaa 

2 comments:

nanonano said...

ok lps ni g jenjalan sendiri2 je yer, huhuhuhu

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...