BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, November 12, 2015

:Swiss Garden Beach Resort Kuantan 2:


over haaa anak anak aku macam tak pernah jumpa katil
untuk marissa aku amik babycot
tapi bukan adik yang tido dalam tue abang yang tido


dalaman biasa je bagi aku 
yang penting bersih dan bilik tak berbau kepam


bilik air nya pun sama bersih


cermin besar haa puas nak belek badan time mandi


bathtub pun bersih

aku ingat petang tue nak rest dalam bilik je
tapi anak anak aku dah merengek nak ke kolam
oklah anak anak jomla kite turun 


redup je petang


bilik kami tingkat 4 atas sekali


aku xmasuk malas nak basah basah haha
bagi papa dier masuk tengok tengokkan anak2



suka dua beradik nie
mandi lama jugak sampai kul 6 petang
nasiblah aku mengajak naik depa nak naik  hehe

1 comments:

juelee said...

best pool die.. luas beso..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...