BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, October 16, 2015

:aunty aini's garden cafe:

lama dah tak makan di sini
haritu pergi rupanya dah buat renovation sikit dalamnya
dah banyak gazebo (tempat makan)
pastu toilet dan surau semua ader 
dan yang paling penting bersih


aku dengan marissa


mirza dengan papa dier lah
mirza kalau keluar mainan memang tak tinggal
tambah kalau mainan baru di usung ke sana ke sini


kejap je order pastu makanan dah sampai
servis memang tip toplah tak payah nak menunggu lama
even orang ramai waktu tue


aku order chicken chop
laki aku makan makanan kampung 
patin masak tempoyak + kailan ikan masin
bapak aku order mee curry
mak aku order sama dengan aku


adik aku order fish n chip
untuk anak2 aku order chicken wing


pastu desert pulak kami order 
banana split + ice cream with tapai


marissa nie suap ape je semua di telan
lepak lepak jap balik umah tido

2 comments:

nanonano said...

amboii sronok yer marissa ngn mirza papa balik,
muke maknye pon berseriiii :D :p
lawa shawl ko pkai mun, sure dr sana gak tu. mihmihhh belek je aku kan :p

Maimun Razali said...

hamboiiii na shawl tue aku beli kt cnie je
memandai je ko eh hahahaha

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...