BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, September 21, 2015

:kuih raya - no more:


raya puasa punye kuih raya ader lagiiiii weiiiiii
dah nak raya haji dah pun 
takde sape nak makan kat umah aku nie
so aku rasa ini kali terakhirlah aku membeli kuih raya
lepas nie no more kuih raya okeh
sebab aku tak suka sangatt makan
laki aku lagilah tak suka
anaak2 pun mengikut gen mak pak tak suka
so dari membazir gitu jeee baiklah aku tak payah beli

1 comments:

nanonano said...

sedey hati pembuat kuih raya tu kalau tao org xnk mkn kuih dia, sobs sobss...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...