BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, September 18, 2015

:dah main tapi taknak kemas:

tengok orang lain update blog kemahen aku pun nak update
tapi lahaiiii malasss nya nak edit n upload gambar
ekceli banyak je benda nak cite tapi masa pulak takde


mainan mirza ader satu box tue je hahahaa
anak orang lain penuh bersepah sepah mainan
tapi anak2 aku ader satu box je (itu pun aku nak reduce lagi)
kesian memang kesian sebab tak banyak mainan
tapi aku serabuttt biler rumah bersepah dengan mainan
dan dapat pulak budak budak nie takmo kemas
erghhhhhh mulalah aku jadi rimas nak buang seme
tapi dah buang pun nanti di topup kan balik oleh bapaknya
maka biler umah bersepah sana sini 
aku hanya mampu pejam mata dan bersabar jelah
sekarang kalau diorang takmo kemas takpelah nak
mak tak mampu dah nak jadi singa so biar jelah mak yang kemas

4 comments:

Tengku Fauziana said...

yg kat rumah suka mengumbah adik nyer..si arfan..suka nau mengumbah barang..mainan ke, kain k surat khabar k..
pastu abang nyer la kena jerit nama suruh kemas..hahaha..tu pon ikut mood abang nyer..kalau baik ok la..kalau x, haram nk kemas..

nanonano said...

ok la tu
mika lg la xde. haha
latest beli badminton je kt dia, tu la mainan dia slain beskal n bola. hehe. adik? lg ler xde mainan, ape abg main, itu la yg dia kejorkan. kehkeh

Maimun Razali said...

ana:boleh kawanlah dengan marissa suka memunggah pastu abangnyaa jerit mamaaaa adik buat sepah

Maimun Razali said...

nano:bergaduh x?anak2 aku ader masa main elok2 ader masa bergadug grrrrr

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...