BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 1, 2015

:3 hari:


3 hari rasa tak cukup nak mengadap marissa nie
macam macam peel dibuatnya
kadang tahap nak marah tapi tak jadi marah
betullah orang kata anak kedua nie lagi mencabar 

tadi adik wasap gambar nie ke aku
marissa dapat mainan baru papa belikan
ko tengok memula je tue dier sayang
kang habis sayang dikepaknya doll tue


tak banyak mainan gegirl kt umah aku tue
yang banyak mainan Mirza jelah
tapi Marissa ape kesah dier main jugak
kadang tue siap berebut dengan abangnya
biler berebut gitu yang menang dah tentu tentu marissa
sian abang terpaksa dan dipaksa mengalah

2 comments:

Aishah Amin said...

comelnya laaaa

luv,
Aishah

nanonano said...

hehe sama je ngn aneem,
so hadap je ah vid2 dlm nset ibu smpai lunyai,
kalau beli mainan kejap je dh xtao mana hala tuju, ekekke

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...