BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, June 16, 2015

ragam marissa:


orang kata ragam anak kedua lain macam sikit
memula memang tak percaya..
tapi biler dapat marissa nie
eh eh betullah ape orang tua tua cakap tue
memang lain macam sangat hahaha


walau macam mana pun "lain macam" nye
ianya anugerah terindah dari ALLAH buat aku 
selepas hujan..pelangi ini yang muncul 


inilah marissa 
sorang sorang dier pun boleh bikin "tongkang pecah"


macam macam peel dah gayanya
lain macam sangatttt dari abangnya Mirza
kadang tue abang kene beralah sebab takutkan adik
adik pulak garang pastu suka buli abang
abangnya pulak terlebih baik hati dengan adik 
so memang ngam sangatlah korang berdua hahahaha

1 comments:

nadeera said...

siap masuk dlm laci tu yg aku tak leh nak pikir tu..hahaha adik2 ganas betul kamu kan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...