BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, June 8, 2015

:Mirza & SR:


hadiah ticers day untuk ticer Mirza di SR 
tak tahu nak beli ape so aku beli je mug comel ni
pastu beli pen marker..tulis sendiri
excited mirza masa nak prepare hadiah2 nie

sejak tukar sekolah SR nie
setiap pagi..bangun sendiri,mandi sendiri,bersiap sendiri
alhamdulillah Mirza serasi dengan SR nie
tak payah dah aku susah susah pikir tiap pagi 
camner nak pujuk Mirza untuk pergi ke sekolah

takde dah macam dulu (masa tadika lama)
semenya nak kene aku paksa
kalau paksa dengan mulut jalan tak ape
ini tidak kene paksa dengan rotan
aduhaiiii takkan lah tiap hari nak tibai anak dengan rotan

papepun sekarang Mirza happy dengan sekolah baru
hopefully serasilah sampai ke 6 tahun...

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...