BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, April 6, 2015

:Mirza Birthday Celebration @ School:


25 March 2015 genap Mirza 5 Tahun
haritu aku cuti sebab nak spend masa dengan Mirza
menyambut birthday Mirza di sekolah dier


kek tempah dengan kawan
lasttttttt minuteeeee tau tempah huhu, 
nasib fad terima tempahan aku, kalu tak nanges aku dibucu katil
uolls boleh check ig kawan aku ni thesweetwonders
memang sedap...recommended


Ultraman Mirza turns 5
birthday pack aku tempah dengan kawan jugak
uolls boleh cek FB parteesandsuch
recommended sebab yaya boleh buat ikut budget kite


kawan kawan mirza tak sabar nak tengok kek mirza


syukur alhamdulillah sangat sangat
aku puas hati sebab dapat mengembirakan Mirza
puas hati jugak sebab dapat tunaikan janji aku pada dier


masa nie 3 lagu budak2 nie nyanyikan untuk Mirza
exsaited semenya nak makan kek ultraman mirza

3 comments:

juelee said...

lawanya kek mirza tu.... hepi besday mirzaaa

Tengku Fauziana said...

myrza aryan kite bln 7 ni..
dua pon mintak kek ultraman gak..

antalya said...

tacing sgt tgk gambo last tu. mirza ngan ibu saling berpandangan.muka ada happy sesangat

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...