BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, April 24, 2015

:kaitan cuti dan mengemas rumah:

yeayy esok cuti +_________+
seronok macamkan dapat cuti berminggu
padahal dua hari jeeee pun

eh eh eh korang nie, mestilah aku seronok
sebabnya hari cuti adalah hari mengemas rumah
bukanlah bermaksud hari biasa tak mengemas
mengemas jugak tapi tak sepenuhnya
haaaa tak sepenuhnya camner tue??
maksudnya aku buat yang wajib je
yang sunat (tak wajib) buat di hari minggu

ateeeeeeeee dah cek sorang je kat umah
lagipun umah cek takde sape datang pongggg
so ader mak kisah rumah tak bekemas ke tidak

#itupun ader org cakap umah aku kemas

1 comments:

nanonano said...

weiii, bukan ko keje hari sabtu mcm aku ke??
tak aciiiiiiii, huwaaaaaaaaaaa...
xpe la, ahad aku pon boley kemas umah. kahkah

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...