BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, March 17, 2015

:kesayangan:


dah siap pasang di bilik tengah
mood aku adelah gembira sangatttttt
sebab akhirnya katil ini dipasang secara complete
kalau tak tiang tiangnya hanya terperuk di bawah katil
sian orkk...sebab ini katil kesayangan aku (dah 6 tahun tau)
tapi itu dulu sekarang tidak lagi hohohoho

kalau tengok dari gambar ini banyak xcomplete lagi
bantal takde...kene beli bantal lain
lampu tido kiri n kanan takde
tang lampu nie taktaula nak beli yang lain
atau letak je mana yang ader...
tak decide lagiii 

papepun ai is gembiraaaaaaaaaaa hahahaha

4 comments:

nanonano said...

cantikkkk, sama mcm katel aku,
tp katel aku xde langsir, xde peruntukan, hahahahhaa
tp kdang2 klu baju lmbt kering, aku sangkut je situ, kang btl2 bwh kipas, mengibar2 je ala2 langsir gtu, ahahhahah

Puan Jiha said...

romentik gitu katil Mun hehehe

Maimun Razali said...

nanonano:seriesssssss na..xpenah tengok pun

Maimun Razali said...

jiha:hahaha....harusss lah

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...