BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, December 19, 2014

:tak blend dah:

sekarang makanan marissa aku dah tak blend
sebab marissa dah ader dua batang gigi
plus nurse kat kk bagitau haritu 
aku dah boleh bagi bubur biasa pada marissa
cuma pastikan sayur n buah betul betul empuk


ekceli lama dah aku bagi marissa makan bubur tak blend
rasanya masa sembilan bulan lebih kot....hahahaha
sebab masa tue biler bagi bubur blend di luah luahnya
so aku pun mencuba untuk bagi bubur tak blend
haaaaaaaa elok pulak di makan nya
dan sekarang laki aku yang buat makanan marissa
legaaa lah sikit sebab dier volunteer diri sendiri hehehehe

2 comments:

Tengku Fauziana said...

arfan dulu pon brp bln tah dh xmau nasi blander..dia luak blk gak..

NURUL JAMIAN said...

baru semalam try betul2 bagi bubur tak blend kat Raifa tapi minah tu makan tapi tak banyak sikit je pastu dia kuarkan balik. Nampak gaya kena blend lah ni

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...