BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, December 15, 2014

:leka sekejap je:


eh budak nie aku leka sekejap je duk tengok tv
tetiba dier datang kat aku dengan mulut tangan penuh 
dengan kaler pensil warna hijau...nasib kaler pensil tau
aku pun apelagi jeritttt la MIRZAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
haa dah agak dah mesti mirza sepah sepah kaler dier nie
tue yang mendapat je kat adik habislah adiknya keje kan huhu
mirza datang sengih sengih tengok muka adik dier yang comot tue
terus dier say sorry sebab tau memang salah dier hahahaa
ok fineee mama maafkan kamu sebab kamu mengaku salah kamu

2 comments:

Tengku Fauziana said...

copy paste sngt muka marissa dgn mirza ni..hihhi

antalya said...

ank buah aku mkn pencil colour.japgi berak kemain cantek nya kalerful yak dia kikiki

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...