BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, December 29, 2014

:dari berdua tinggallah seorang diri:

sekarang ni aku tengah menghitung hari
29..30..31...1..2....3...4 done!!!!!!
dari berdua tinggal seorang diri
dari makan bersama tinggallah makan seorang diri
dari tido berdua (kdg2 anak ditengah-tengah)
nanti tidolah sensorang diapit anak2 kiri dan kanan
dari bergaduh bersama ketawa bersama
tinggallah bergaduh bersama ketawa bersama
hanya dengan anak anak (Mirza & Marissa)
sekarang ader tukang isi minyak sebelum pergi keje
nanti....nak tak nak aku lah kene isi sendiri
sekarang pagi-pagi ader tukang buat bubur adik
nanti...aku lah yang kene buat sendiri
sekarang ader adegan berebut sape nak masak time cuti
nanti takde dah adegan berebut nak masak masak
silap silap aku membeli saja di luar
sekarang ader driver nak pergi mana mana
nanti nak pergi kemana -mana pun kene drive sendiri
dulu ader teman nak share happines atau sadness
nanti walau boleh share pun tak sama dengan sekarang ini
serius aku sedih +__________________+

3 comments:

Nor Hany Hanapi said...

Tabah ya Mun....
hau tau ko kuat semangat.... In Sha Allah semua akan kembali seperti sedia kala....
Doa banyak2

antalya said...

mun sedihnya.sedangkan laki aku yg pegi outstation seminggu pon dh terasa ini kan pulak ko alahaiii. moga segalanya dipermudahkan dan disegerakan ya aminn

NURUL JAMIAN said...

Mun serius tersentuh baca entri ni. Semoga Mun tabah. Nanti drive join gathering potluck kitaorang ok

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...