BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, November 18, 2014

:roti telur berinti pisang & cheese:

hari minggu haritue takde pergi mana
nak sarapan kat luar cuaca jap ok jap tak ok
so mariii kite breakfast saja kt umah
masuk dapur otak ligattt berpikir nak buat ape
takmo yang leceh leceh nie sebab aku nak cepat siap je 
nak cepat siap sebab perut dah lapo

maka tingg!!!!
arini kite buat roti telur berinti pisang & cheese

bahan - bahannya:-
roti gardenia potong seme kerak di tepi
sebiji telur dipecahkan dalam mangkuk 
letak sedikit garam n blackpepper dan kacau...
pisang dan jugak cheese...

cara memasaknya simple saje
ambik sekeping roti yang sudah dibuang kerak
letakkan cheese pastu diikuti dengan pisang
(pisang kalau besar boleh belah dua..ikut kesesuaian)
pastu gulung n celup dalam bancuhan telur
pastu ape lagiiiiii goreng sehingga keperangan
dahhh siapppppppp menu breakfast aku....

bancuh nescafe panas...makan bersama suami dan anak2
walau simple tapii biler tengok depa suka makan
iollsss terharu sangattttt....macamkan masak ape je

*gambar takde sebab tak sempat amik
memasing dah kebulur nak makan

3 comments:

Tengku Fauziana said...

tak ada gambar pon tau dah sedap...

LYAfrina said...

menarik ni... tp xde cth pic ke?

Maimun Razali said...

alaaa takde lah..nanti kalau buat lagi kite letak gambar

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...