BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, October 23, 2014

:nine months:


kejap jer dah sembilan bulan 
masuk jer tahun baru...terus setahun anak dara ni
macam macam peel dah dibuatnya sekarang nih
paling tak menahan marissa terlalu manja
aku ader depan mata sokaylah
aku bangun je nak p dapur ke p bilik ker
haaaaaa mulalah panggil mamamama
kalau tak diangat meraung merengek lah di kat situ
sekarang dah pandai merajuk sembam muka ke lantai
aku buat donooo je mulalah dier sebam muka 
haishhhh lain benor kamu dengan abang kamu tau
benar lah kata orang lain anak lain peel nya

2 comments:

NURUL JAMIAN said...

baru 8 bulan . 9 bulan lagi ikut date lahir mun. hahahaha. anak dont grow too fast nanti rindu baby

Maimun Razali said...

hahahhaa...mun buat autopublish sekali xpasan dah kuar terus..so edit kuarkan balik pada hari ini..genap 9 bulan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...