BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, October 14, 2014

:Majlis Akikah Nur Uzma Marissa:


majlisnyaaa dah lama buat..baru harinie nak update
majlis tahlil, akikah & kesyukuran nie diadakan pada 21 JUNE 2014
masa tue marissa genap enam bulan...


pagi dalam pukul 9 pg.....mak aku buat tahlil dulu
 mak aku panggil budak budak sekolah tahfiz
sama jeee masa mirza akikah dulu

masa nie aku dalam bilik tengah tidokan marissa
makanya tak dapatlah nak join baca yassin sekali
lepas selesai tahlil....diteruskan pulak dengan
majlis berendoi & cukur jambul



tetamu tetamu awal tadi seme dah keluar menjamu selera
tinggallah geng geng marhaban je dalam umah
eh geng marhaban dengan aku ler
mirza dengan papa dier kat luar rumah



marissa ketakutan dalam buaian
takut takut pun akhirnya tidoooo jugak


berselawat ke atas Nabi Muhammad s.a.w.


cukur jambul


cukur jambul


tetamu penuh diluar rumah..alhamdulillah


tetamu tetamu terdekat dan kawan kawan alhamdulillah 
malam pulak kami anak beranak berbbq hehehe



nah amik satu gurl in the house
satu keluarga satu tema
+__________________________+

2 comments:

nanonano said...

meriahhh!!
aneem xde pun majlis ckur jambul cm abg dia dlu, klu tao sure sentap ni, hahahha

Maimun Razali said...

nanonano:ko kene buat na...baru adil ekekekkee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...