BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, October 20, 2014

:KLIA2:

sejak sejak ader klia2 nih selalu kami
bawa anak anak pergi melepak sana
melepak santai sambil tengok aeroplane


marissa kecik lagi so kejenya tido jelah
tak paham lagi ape yang di tengoknya tue

tapiiiii mirza memang excited habis
even pergi berkali kali pun 
tetap 1001 soalan yang keluar dari mulutnya


tengok jelah mirza nih
dari mula sampai nak ke balik di tengok jeeee
minat sungguh dengan aeroplane
nasib bapak pun keje nya berkaitan dengan aeroplane
so pape soalan aku serahkan je pada bapaknya untuk menjawab

4 comments:

Tengku Fauziana said...

kalau bw aryan ni cornfirm hapy giler dia..
tp sejak ada klia2 ni belum berkesempatan lg ar..hihih

nurul aziyana said...

ade ni yg jadi pilot ni :)

Maimun Razali said...

ana:mun dekat bolehlah ana selalu bawa..kalau jauh xlalu jugak

Maimun Razali said...

nurul:amin.....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...