BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, October 13, 2014

:hasil kekreatifan mirza:

marissa sekarang dah pandai bukak tutup almari tv nie
bukan setakat bukak tutup je tau
habis di selongkarnyaaa laci laci tue
laci atas penuh dgn cd n dvd
laci bawah pulak penuh dgn buku buku mirza
dapat ke marissa memang bersepahlah semuanya


ader satu hari tue mirza mintak getah pada aku
aku tanya nak buat ape???
dier jawab nak ikat almari mama nanti adik xboleh bukak
aku cakapler kat mirza..tak boleh kot mirza
tapiii aku bagi jugak lah getah getah tue pada mirza

lepas tue aku masuk bilik untuk solat maghrib
habis solat aku kuar ke depan 
sekali tengok almari aku dah terikat
aku tanya mirza ikat ker nih???
dier kata haah mirza ikat..adik dah xboleh bukak dah
oooo ok.......aku pun puji lah dier sikit kan
orang kat bagiiii semangat pada anak anak

*hurmm tengoklah budak budak sekarang
betapa pantasnya otak mereka berkembang

2 comments:

Tengku Fauziana said...

cehceh..ayat last ut mcm iklan susu pulok..hahah

Maimun Razali said...

ana:hahaha ana komen...baru mun pasan tau..skema pulak ayat tue

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...