BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, October 29, 2014

:going to lebanon:

hoh teaser dah sebulan kan
baru hari nie terhegeh hegeh nak update
mintak ampun sangat sangat..bizi yang amat

adik aku pergi lubnan 11 September 2014
so sekarang dah sebulan lebih pemergiannya ke sana

hari rabu malam tido di rumah abang kembo di damansara
so pagi tue takdelah nak tergopoh gapah kan
adik aku wasap kul 10 pg dah boleh masuk kem
tetiba sampai jeee sana tak boleh masuk daaaaa
kene tunggu kul 11 pagi baru boleh masuk


haihhh menunggu lah kami dalam masa sejam 
itu di bawah pokok pokok ini
nasib cuaca pagi tue tak panas terik
kalau tak mau berpeluh jugak menunggu kat situ


yeayyy dah boleh masuk
giler jauh jalan dari tempat parking ke khemah
berpeluh jugak ler nak sampai ke khemah tue


marissa dengan pak usu
mainlah kamu puas puas dengan pak usu tue
setahun tau pak usu ke sana huhuhu


masa nie orang tak penuh lagi dalam khemah
so boleh lah nak camwhore bagai

ader makanan n minuman 
so sape sape lapo boleh p amik sendiri
tapi haritue seme famili aku tak makan kecuali aku
yeeee aku je yang makan...
nasi minyak rasanya...hahah aku tak ingt


gambar takde edit pun...tapi cengini jadinya
penuh berkabus 


laki aku keje haritue tak dapat cuti
pastu datang dengan baju keje aptb
marissa pulak tido punyalah lama
naik lenguh tangan aku mendokongnya


berbaris sebelum masuk kedalam
lepas aku masuk dalam kitaorg pun gerak balik
plan nak balik umah terus tapi abah aku pulak
mengajak ke rumah kawannya di Setia Alam

----Semoga Selamat Epul di Bumi Lebanon----

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...