BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 12, 2014

:kuih raya dari nano:

malam ahad lepas tetiba lakiku dapat col dari kawan keje
katanya nak datang beraya kat rumah
halamakkkkkk +_______+

kelam kelibut lah aku sebab ape pun takde kat umah ni
nak masak tak sempat..okeh takpe..kite beli jer
sebab katanya lambat lagi nak datang 
dier budget dalam kul 9 lebih gitu (dier dari PD)

aku kemas rumah pape yang patut..
mandikan anak anak..solat seme...pastu bersiap
tengah bersiap nak keluar laki ku dapat col 
katanya member dah ader depan rumah...
aku tengok jam baru kul 8 lebih..huhuhuhu


haiiiii lagi lah kelam kabut aku sebab takde ape nak serve orang nih
tapi nasiblah ader kuih dari nano (mak mika n aneem) nih tau
kawan lakiku yang datang pun bujang bujang lagi....
so aku pun serve air bujang dengan biskottt raya jelah eh

kuih na nih pun aku baru nak bukak dan letak dalam balang 
saje takmo bukak awal awal nanti kang licin..

thanks na bagi empat bekas kuih raya kat aku
semoga ko sentiasa dimurahkan rezeki oleh NYA
kuih ko seme sedak sedak tau...
belum seminggu bukak dah nak habis....
nasib ko jauh..kalau dekat nak je aku menempah hehehe

3 comments:

Ayu azmir said...

selamat hari raya...

nanonano said...

hehe nasib ade kuih tercicir dr ktn eh,
lps ni standby spegetti je kt umah or behun, aku mmg standby tu je kot2 urgent org dtg, belasahh..hehe

nanonano said...

hehe nasib ade kuih tercicir dr ktn eh,
lps ni standby spegetti je kt umah or behun, aku mmg standby tu je kot2 urgent org dtg, belasahh..hehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...