BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 5, 2014

:banyak cerita:

hoiiiii sekarang dah bulan lapan
tapiiiii entry blog aku tak cecah pun 50 entry

nampakkk sangattttttt blog aku ni sendu
ampunlah kat korang yang selalu bukak blog aku
lepas tue tutup balik sebab aku tak update hukhukhuk

haii susah sangat nak update blog sekarang nih
masa kat opis dah terhad
masa kat umah lagilah terhad
masa hujung minggu jangan cakap lah
memang tak cukup kaki tangan dah nih
so kesimpulannya aku memang takde masa terluang nak update

tapi insyaallah akan aku gigih mengupdate jugak
sebab aku ader cerita akikah marissa 
aku ader cerita raya empat negeri dalam seminggu
aku ader cerita merapu merapan hahaha
banyak sangattlah nak cerita
ok bai nak p wat keje dulu

1 comments:

nanonano said...

alaaa relax ah beb
blog aku dh bersawang sana haaa...
nanti rajen tlg dtg cuci sana skali ehh,
hehehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...