BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, July 24, 2014

:sebulan yang lepas:


ekceli ini gambar lama marissa
saje je aku up gambar nih nak wat kenangan
petang haritue iaitu sebulan yang lepas selesai jee majlis akikah
aku suruh laki aku cukur semua rambut marissa
lepas cukur simpan..dan timbang berapa gram emas 
nilai rambut yang ditimbang tue akan di sedekahkan
alhamdulillah selesai dah semuanya

eh korang pasan tak biler adik dah botak
muka adik seiras muka abang..pasan tak????
aku pasan pun sebab ramai yang tegur gitu hahaha
kalau tak memang tak perasan sangat pun
ekceli muka adik sama copycat macam abang
cumanya adik nih susah nak senyum
susah sangat sangat hahahahaha

papepun aku harap anak2 aku membesar dengan sihat
tak kisahlah kan ikut muka sape pun
yang penting sihat sempurna semuanya

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...