BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Saturday, July 5, 2014

:kehidupan selepas beranak dua:

assalamualaikum..harinie hari ke7 kite berpuasa
masih belum terlambat lagi untuk aku 
ucapkan selamat berpuasa 

ramai tanya kehidupan aku selepas beranak dua?
ekceli kehidupan aku sama je seperti dulu
cumanya agak sedikit kelam kelibut
mana nak layan adik..abangnye pun mintak dilayan
kang kalau aku boo layan pada abang,dier merajuk pulak
haishhh susah okeh jadi mak yang nak memuaskan hati anak

tapi itu dulu aku belum dapat serasi nak handle dua anak
so far sekarang selepas 5 bulan
keadaan aku bertambah baik sikitlah +____+
dah pandai nak handle ragam dua anak
dengan nak handle kerjarumah lagi
memasak,membasuh mengemas dan sebagai nya
nasib dapat suami yang banyak menolong aku
even kadang kadang keje dier tak seperfect keje aku
alaahhhhh pejam mata sudah..janji dier mau tolong

mirza pun dah pandai berdikari dan 
lebih kepada buat hal sendiri jer sekarang ni
cuma biler datang angin dier nak menyakat 
adik dier hurmmm aku ape pun tak boleh buat
lagi satu aku dah nampak peranan seorang abang dalam diri mirza
 dan dier pun sekarang dah bahasakan dirinya "abang"

beranak dua memang menbahagiakan 
terasa lepas nih mahu lagi beranak dan beranak hahaha
rasa seronok ader anak ramai tapi mampukah aku
yang duk ader dua nih pun tak cukup tangan hahaha
insyaALLAH kalau ader rezeki lagi selepas ini
aku terima dengan hati yang terbuka

1 comments:

mamaelly said...

elly yg msh kelam kabut ni mun.lg2 time dua dua meragam

da ckp kat suami...cukup dua je kot.hehe tp rezeki tak tau gak kan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...