BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, June 10, 2014

:kesukaan terbaru:

 assalamualaikum uolls...
lama aku tak cerita pasal mirza kan
asyik duk cite pasal marissa jek akhir akhir nih

mirza ahlamdulillah sihat.....
baru-baru nih dier demam...makan pun tak lalu
terjadinya demam tue sebab mandi laut sampai ke tengahari
sekarangkan musim panas terik...EL NINO eh
sampaikan kaki tangan rasa kering
minum air jangan cakap lah berbotol botol
nak jek langgar pantang AIS setahun
nasiblah iman di dada masih kuat..hahaha


nih picca terbaru mirza...takdelah baru sangat
tapi yang aku ingat dalam tahun nih jugak ler
bergambar bersama sekumpulan ultraman dengan fighting jet

sejak 2 menjak nih suka sangat dengan ultraman..nape ntah
beli baju ultraman...topi pun ultraman..
takde dah upin ipin..takde dah thomas n friend
pelik aku sebab bagi aku kartun ultraman nih menipu budak2
even mirza suka ultraman tapi kesukaan pertama dier adelah
kenderaan berat terutamanya lori...sebut je semua dier tahu tau..


aku ingat lagi dulu masa mirza 2 tahun
kegemaran dier suka tengok lori sampah....
memanjat manjat grill aku tue dier nak tengok lori sampah
sampaikan budak2 yang angkut sampah tue pun kenal anak aku
tapi itu 2 tahun lepas..sekarang semua jenis lori dier suka

yang korang tengok tue sebahagian yang "selamat" lah
sebahagian yang "tak selamat" tue aku dah " selamat" masuk tong sampah
eh korang paham tak ape yang aku nak sampaikan nih...
paham paham kan leh yer..sape mak mak dier paham lah tue
oklah korang nanti free free aku update lagi yer...daaaaaaa

2 comments:

nanonano said...

mika aku xde nye nk belikan mainan2 cmtu,
jenis yg sehari pon dh selamattttttt... hahaha

mun said...

nanonano:ikut aku memang tak beli na..ini seme keje apaknya

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...