BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, June 16, 2014

:apepuntakboleh:

sekarang kan musim panas...musim El-NINO
so aku memang kurangkan aktiviti luar rumah
nak p mana mana pun aku kuar malam hari
sebab malam tak panas hahaha
kalau kuar siang hari boleh tapi kuar p shopping mall je
dasyatkan aku macam puteri lilin pulak

eh aku bukan ngada ngada bajet puteri lilin okeh
tapi aku kene berjaga jaga sebab haritue
aku p piknik kat port dickson
balik dari piknik tue terus anak2 aku demam
yelahkan cuaca panas sangat sekarang nih
aku pun tak tahan....tambah budak2 lagi ler tak tahan kan
haishhh biler cuaca panas *apepuntakolehbuattau*

 

4 comments:

Ayu azmir said...

tu la memang panas sangt... sy kerja luar lagi la... konon pagi gi kerja puasa... tengah hari... arrgg tak tahan tekak da kering... terpaksa buka puasa.. ape pun sama2 kita banyakkan minum air putih banyak2... jom...

juelee said...

mmg musim panas skang mun, dok dalam ekon pn bahang rasa

mun said...

ayu:haah kene bnayak minum air....

mun said...

juelee:owh yeke..umah takde ekon lagi lah panas jue

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...