BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, June 2, 2014

:ai is pening kepala:

grr pening kepala aku update guna henpon ni....tapi tuela memang xsempat nak update pakai pc,huhu

tadi update cite pasal sarang burung.bile publish kuar tarikh 12 May,nak edit tarikh tang mana pun aku tak reti tau..sabo jelah...

kalau korang nak baca entry sarang_burung tue,korang p bulan may tengok sendiri.kalau nak lah, kalau taknak takpe.haha.ayatmajuk

klah korang,aku nak tido.anak2 pun da selamat tido dah dari tadi..
gudnite uolls....

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...