BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, May 2, 2014

:buih ketam:


dah mula dah berbiuh mulut +_____+
 tapi takdelah selalu sangat..kadang kadang jerp
hurm orang kata "buih ketam"
maksudnya aku mengidam tapi tak dapat
tapi mengidam tue takdelah teruk sangat
kalau teruk dah meleleh dah air liur anak aku nih
tapi masalahnya aku tak ingat aku mengidam ape hahaha

6 comments:

NURUL JAMIAN said...

raifa dah melelh2 air liur rambut nurul pun dah gugur banyak ni. apa tah yang tak dapat makan masa pregnant hari tu

nanonano said...

hahaha itu ke namanya??
sama lah, mika dlu xcmni pon, stakat meleley je,
tp yg adik ni, menyembur2 berbuih2 sokmo mulot. akakaka...

antalya said...

sebaya sama peel je anak mun, nano ngan nurul
elok la tu

Maimun Razali said...

nurul:laaa yeke...kene ingat semula lah nurul teringin nak makan ape

Maimun Razali said...

nanonano:haah...mak mun bgtau nama tue

Maimun Razali said...

antalya:tue lah yun..anak sulung n anak kedua seme sebaya hahahaa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...