BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, May 9, 2014

:breastpump patah:

 ape perasaan biler pam korang PATAH
 tentu korang sedih kan...aku pun sedih
tak sempat aku nak review pam unimom mezzo ni huhu


aku sempat pakai pam nih dua bulan jer tau sobs sobs
sebulan selepas bersalin...n sebulan selepas cuti bersalin
 aku pam kat opis 3 kali...kat rumah pulak tengok keadaan
kalau marissa tido..so bolehlah aku pam.....
tapi kalau dier asyik mengempeng jer dengan aku
memang tak sempat ler aku nak mengepam
 ekceli aku pernah jugaklah 2-3 kali try buat 
tandem nursing menggunakan pam nih
means sebelah pam sebelah lagi  susukan marissa...
hasilnya memang memuaskan....alhamdulillah
cumanya biasalah biler manual nih susah sikitla nak pegang
nak pegang anak lagi...pastu nak pegang pam lagiiii
tapi alah bisa tegal biasa...memula je kekok pastu dah oklah



so far pam nih memang tak pernah mengecewakan aku
biler pam ko takkan rasa sakit kat nipple...
pastu ko akan rasa 2-3 kali let down refleks

seriusly aku cakap..aku tak pernah rasa lenguh masa guna pam ni
pam..pam n pam tengok2 dah penuh sebotol alhamdulillah
tak payah pon ko nak press kuat sangat.....
memang bestlah pakai pam unimom mezzo ni 
tapi tuelah sayang...tak bertahan lama dengan aku huhuhu
so sekarang aku ader pam baru..itu nanti aku cerita kemudian hahaha

3 comments:

nanonano said...

adehh, cane leh patah
xley tukar spare part ke yg patah tu?
sayangnye, kalau aku ikat kain balut kemas2, asal blh guna, hahahah

Maimun Razali said...

macamana boleh patah tue aku tak pasti....
spare part tang tue memang takde na...
hahaa...kalau boleh aku memang buat lama dah...tapi tak boleh jugak na...

NURUL JAMIAN said...

ramai kata unimom ok. cerita pasal pump hari tu pump nurul pun rosak. bahagian getah tu kembang. nampak benau ganas pakai. nasib baik ada kedai jual spart part. masa tu dah sedih dan gelabah.

semoga ada rezeki kita semua menyusukan anak2 kita ye

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...