BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, April 16, 2014

:kerap pam....susu makin kurang:

aku takdelah arif mana bab penyusuan susu ibu nih
cumanya aku rasa statement tue macam tak kena jer tau hahaha
sebab ape yang aku baca dari blog penyusuan dan blog orang lain
makin kerap kite pam makin banyak susu terhasil
maknanya di sini makin kerap kite kosongkan breast kite
maka makin banyak susu akan dihasilkan
oleh itu tips nak banyakkan susu...aku
kene kerap susukan anak aku dan
kene kerap mengepam (jangan skip)..........
pendapat korang pulak macam mana????

*aderlah beberapa orang hamba ALLAH 
nih yang bagi statement tue pada aku..so aku pun DIAM jelah

4 comments:

NURUL JAMIAN said...

nurul punya pendapat kerap pam kerap banyakkan susu. banyak belajar dari entri Aishah Rahim

adda syuhada said...

salam singgah...

suriani azizan said...

LAGI BANYK SUSUKAN ANK & PAM LAGI BNYK SUSU..SUSU SU SMPI ANK UMUR 2 THUN LBH MASIH ADA

Rose Azadir said...

sbnrnye bila kita banyak pam, lg banyak susu yg terhasil, sbb kita menggalakkan pengeluaran susu, konsep supply n demand...anyway Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalay sudi follow la sy balik yer...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...