BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, April 3, 2014

:bukan tak mahu cerita:

harinie bos tak masuk opis
so dalam pikiran nih bolehlah aku update blog
tapi dari pagi tadi aku duk berpikir pikir je
tapi tak update update pon (sebab otak tepu)
sudahnya baru sekarang nak update
 
 ekceli bukan aku takde cerita best nak cerita
kawan aku Sue suh aku cerita tentang bersalin
dan Dayu pulak suh aku cite details tentang bentan
cerita birthday mirza pun aku tak update lagi
eh banyaklah cerita yang nak diceritakan tapi masa je takde
 
lagipun bukan aku takmau cite...aku dah karang dah
cuma aku tak publish lagi untuk tatapan korang
 sebabnya aku rasa cerita aku tak berapa nak lengkap lagi
nanti dah lengkap ceritanya aku publish lah yerp...

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...